Aceasta este metoda recomandată pentru a comanda produse deoarece:
- produsul este identificat clar și orice erori sunt evitate;
- aveți acces permanent la stadiul comenzii Dumneavoastră și la comentariile pe care consultanții noștri de vânzări le adaugă acestei comenzi.
Creare Cont
1.1.1. Intră aici și veți fi redirecționat automat la pagina de creare a contului;
1.1.2. Pentru a lansa comenzi este necesar să vă înregistrați (adică să creați un cont de client), folosind date de identificare valide;
1.1.3. Magazinul folosește un coș de cumpărături virtual, în care dumneavoastră adăugați produse folosind butonul “ADAUGĂ ÎN COȘ”. Acest buton îl puteți găsi în pagina cu detaliile despre produs.
1.1.4. După ce ați adăugat un produs în coș, se va deschide pagina unde este prezentat conținutul coșului de cumpărături. În acest moment puteți să modificați cantitățile după care să apăsați butonul "ACTUALIZEAZĂ", puteți oricând să alegeți alte produse, după care să trimiteți comanda folosind butonul "CUMPĂRĂ".
1.1.5. Când vă decideți să trimiteți comanda, în pagina "CONTUL MEU" aveți de ales tipul cumpărătorului (persoană fizică sau juridică), adresele de facturare și de livrare, precum și modalitățile de plata și livrare. Puteți să adăugați datele despre firma Dumneavoastră sau alte adrese folosind Contul meu. După ce ați bifat opțiunile dorite, dați click pe butonul “CONFIRMĂ”.
1.1.6. În pagina Confirmare comandă veți revedea informațiile despre comanda: cumpărător, adrese de facturare/livrare, modalități de plată, produsele din comandă și valoarea totală a comenzii. Pentru a trimite comanda apăsați butonul “CUMPARĂ”.
THEOTOP S.R.L. vă recomandă realizarea comenzilor online, deoarece astfel putem să asiguram prelucrarea, urmărirea și livrarea cât mai promptă a comenzilor Dumneavoastră.
1.1.7. În pagina "CONTUL MEU" -> "COMENZI" aveți acces și puteți vizualiza toate comenziile efectuate precum și status-ul acestora(starea).
Pentru comenzi telefonice sunați la : (+4) 021.323.48.96 | Telekom
Comenzile la sediul SC THEOTOP SRL se pot plasa oricând în timpul programului de lucru.
Contact : click aici
2.1. Plata cu numerar la sediul nostru.
2.2. Plata cu cardul bancar, la sediul nostru.
2.3. Plata prin virament bancar (ordin de plată).
Pentru aceasta modalitate de plată vă rugăm solicitați trimiterea facturii proforme. Livrarea mărfii se face după confirmarea plății în contul de mai jos:
Nume firmă: S.C. THEOTOP S.R.L.
Cod unic înregistrare: RO391391
Nr. Registrul Comerțului: J40/4943/1991
Cont: RO 75 RNCB 0075035227580001
Banca: BCR, Sector 4
3.1. Din momentul în care ati lansat comanda telefonic sau online, ne ocupam în cel mai scurt timp de solicitarea dumneavoastră.
Cum ne ocupăm: verificam produsele din comanda, disponibilitatea acestora, compatibilitatea lor (în cazul în care ne solicitați asta). Comandam la producator produsele, cerem termen de livrare.
Vă contactăm pentru comunicarea termenului de livrare imediat ce avem informații complete privind momentul pregatirii comenzii.
Informații despre comandă se vor trimite pe mail, contactul telefonic se va face doar în cazul în care este absolut necesar.
În cazul în care un produs nu este disponibil, în acord cu dumneavoastră îl vom înlocui ori îndeparta din comandă.
Puteți urmari în timp real evoluția precum și modificările aduse comenzii în secțiunea "CONTUL MEU" -> "COMENZI".
3.2. O comandă poate trece prin urmatoarele stadii: in asteptare, aprobata, livrata, respinsa.
3.2.1. În așteptare: Comanda tocmai a fost lansată, urmează preluarea și procesarea acesteia de catre un operator THEOTOP.
3.2.2. Aprobată: Toate produsele din comanda sunt pe stocul THEOTOP, comanda se poate ridica de la Sediul nostru sau se poate livra prin curier rapid.
3.2.3. Livrată: Comanda a fost achitată și ridicată, de la Sediul THEOTOP sau a fost trimisă prin curier rapid, în acest caz produsele se afla la curier, și vor fi livrate în cel mai scurt timp.
3.2.4. Respinsă: Produsele comandate nu sunt disponibile din partea Producatorului în acest moment. O comandă se poate respinge și dacă Cumpărătorul renunță la toate produsele din comanda efectuată sau dacă Vânzătorul nu aprobă comanda din motivle menționate la secțiunea TERMENI ȘI CONDIȚII din Site.
Pentru comenzi mari, se solicită un avans de 30%.
Discount-urile, reducerile și promoțiile nu sunt cumulative. Discountul (pe volum), pentru cantități mai mari de 100 de bucăți este de 5% din prețul final.